Tervetuloa, Turun ja lähiseudun bloggaajat! Tämä sivu on tarkoitettu helpottamaan kokoontumista ja välittämään tietoa kiinnostavista tapahtumista. Pääpaino lienee muoti- ja lifestyle-jutuissa, mutta kaikenlaisten blogien kirjoittajat ovat tervetulleita keskusteluun ja tapahtumiin.

torstai 14. lokakuuta 2010

Dressing Mimia goes Rocklesque '10!

Dressing Mimia goes Rocklesque '10
Voisin harrastaa vähän samaa kuin Santtu edellä, eli mainostaa täälläkin hieman tätä "omaa tapahtumaa", tai siis Dressing Mimia -muotinäytösprojektia jossa olen yhtenä suunnittelijana mukana. Tapahtuman luonteeseen ja sisältöön voi tutustua tarkemmin tuolla DM:n omilla sivuilla sekä blogissa. Blogissa mielenkiintoisia ovat etenkin mukana olevien suunnittelijoiden esittelyt!

Ja olennaisin syy siihen miksi päätin mainostaa tätä juuri nyt on se, että tapahtuman liput ovat nyt myynnissä! Istumapaikkoja on rajoitetusti ja ne ovat samanhintaisia kuin "seisomapaikat" (7 €). Liput Tiketistä!

Mulla on myös itselläni "livemyynnissä" muutamia lippuja joten jos joku ostaisi lipun mieluummin käteisellä rahalla ni multakin voi lippuja kysellä. :-) Liikuskelen yleensä Turussa viikonloppuisin ja maanantaisin.

Terkuin Tiia

7 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivalta, tulisiko joku mun seuraksi? Ainakin tällä hetkellä näyttää siltä että mulla ei tuolloin ole mitään..

    VastaaPoista
  2. Mä ainakin ajattelin mennä, sitä en tiedä kenen kanssa. Seuraan sopii toki liittyä. :) Täytyykin muistaa hommata lippu...

    VastaaPoista
  3. Mä olen menossa myymään tuonne, siellä on siis samalla Ofelia market - tapahtuma. Tulkaa ihmeessä moikkaamaan!

    -santtu

    VastaaPoista
  4. Mä olen menossa kaverin kanssa :)

    VastaaPoista
  5. Moi!
    Ilmoittaisin halukkuudestani väkertää uutta ulkoasua tälle blogille ja täten kantaa korteni kekoon Turun blogikansalle tiedottamisessa :-)

    VastaaPoista
  6. I love it! I really like your blog, would you like to follow each other?

    www.givelivelovelife.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Hmm, mielenkiintoisia nuo ulkomaan kielellä jätetyt kommentit - ihan kuin spämmiä mutta eivät kuitenkaan.

    Ida, mun on ollut tarkoitus fiksata tämä ulkoasu jo monta kuukautta mutta asia on edelleen työn alla... Ja pitäisi muutenkin saada heräteltyä uniltaan tämä koko blogi! :)

    VastaaPoista